Tagasi Hong Kongi!

Hong Kong – vol.1

3.septembril alustasime oma päeva väikse jalutuskäiguga Kadrioru parki, kus jõime veel viimased kodused kohvid. Edasi seadsime sammud juba lennujaama poole, kus meid ootasid kõige armsamad ja lähedasemad inimesed. Sai nutetud ja naerdud. Heade soovidega saadeti meid lennukile ja nii meie reis võiski alata. Esimeseks sihtkohaks sai Hong Kong. Teisi variante ei kaalutud, sest peres on üks Hong Kongi armastaja. Mis saakski parem olla – lemmik linnas oma kõige kallima inimesega!

Teel Hong Kongi

TLN-Istanbul lennul

Meie kaks lendu sujusid väga kenasti. Tallinnast Istanbuli jõudes, avastasime, et Istanbul – HK lennul on meid eraldi istuma pandud. Õnneks lahenes see mure kiiresti, saime kõrvuti istuma ja veel mugavamatele kohtadele, niiet saime terve lennu magada ja olime Hong Kongi jõudes puhanud. Nüüd võis puhkus alata!

Esimesel õhtul soovisime külastada HK kõige popimat öölokaali DI, kus juba ukselt meid kahjuks tagasi saadeti. Põhjuseks Martini liiga lühikesed püksid. Okei, näitasin, mida HK’l veel pakkuda on, tegime mõne kokteili ja istusime mõnusas väikses vesipiibu baaris ning lõpetasime oma reede õhtu hotellitoas veini juues. Istuda ja jutustada võis hommikuni, sest ajavahe sai võitu ja und lihtsalt polnud.

Järgmisel päeval ärgates avanes meile hotellitoast ilus vaade linnale. Kui Eestis ilmateatega tutvudes jäi mulje, et meid on eesootamas vihmased ja halvad ilmad, siis tegelikkus ütles midagi muud. Ilmad olid päiksepaistelised ja nii võis alata ka meie teine päev “Me oleme turistid Euroopast”.

Vaade meie toast

Hommikust tahtsime süüa kindlasti kohalikus “restoranis”. Kõhud maitsvat toitu täis, saime alustada turistitamisega.  Esimesena külastasime Victoria mäge (Victoria Peak), mis kohalikele on tuntud lihtsalt kui the Peak. Mäkke saamiseks tuli sõita trammiga, mis oli omaette huvitav kogemus.. Nimelt sõidab tramm üsna järsult üles, ca. 30 kraadise nurga all. Natuke hirmus, aga äge! Mäelt avanesid kaunid vaated tervele Hong Kong Island’ile. Kui kaunid pildid olid tehtud ja vaade nauditud, sõitsime kohaliku praamiga HK saarelt mandrile, kus jalutasime mööda ilusat promenaadi. Promenaad on tuntud kui  Avenue of Stars, just sinna on jätnud kõik Hiina kuulsad näiteljad oma käejäljed. Martin sai oma lemmikutega ka pilti teha!! Õhtu lõppes pilvelõhkujate lightshowga.

Üldiselt võib öelda, et siiani on meil kõik kenasti läinud. Hong Kong on sama äge kui 3 aastat tagasi ja ma ei jõua oodata, millal saan juba Martinile rohkem seda linna näidata! Olen kindel, et lahkudes jääb ta seda linna sama palju igatsema kui mina! 😉

0 replies

Jäta oma kommentaar siia

Want to join the discussion?