Rottnest Island ja muud seiklused Austraalias

Austraalias algas suvi!

Viimasest postitusest on nüüdseks möödas juba kuu .. Päris palju on vahepeal muutunud. Suurim muudatus meie jaoks oli elukoha vahetus. Olime sunnitud jõuluks uue kodu leidma kuna eelmises kohas sai rendileping läbi ja leidsime, et parim variant on uus koht leida. Sellega läks õnneks kergesti 🙂 Leidsime korteri täpselt kesklinna, kust on hea mugav hommikul jala tööle minna (10min). Ka siinses kodus on meil kompleksis jõusaal ja bassein, seega trennitegemine saab jätkuda! Nii me siin nüüd siis elame ühes korteris 3 eestlast – minu kaaslane ja kaks kutti, Martin ja Martin 🙂

Õhtune Perth

Kolimine

Veel enne, kui hakkasime kolimise peale mõtlema, pidasime ära Martini sünnipäeva. Viisin sünnipäevalapse ühele armsale väiksele saarele seiklema. Rottnest island on siin samas lähedal asuv väike saar, kuhu saab praamiga (ca. 2h). Kui tavaliselt saab juurde võta paketti, et minna delfiine vaatama, siis sünnipäeva puhul tundus, et meil vedas ja saime lisaks tasuta näha ka delfiine, kes hüppasid laeva järel lainetes. Saarele kohale jõudes võtsime rattad ja alustasime oma ~ 22 km pikkust ringi ümber saare. Lisaks väga ilusale loodusele, saime näha saarel elavaid sõbralikke Quokkasid (väiksed kängurulised). Peale pikka rattasõitu läksime sööma, kus Martin sai järjekordse üllatuse osaliseks. Palusin teenindajatel lauda tuua küünlaga sünnipäevakoogi. Oli pikk ja väsitav päev, kuid jäime väga rahule!

Nüüdseks oleme ennast mõnusalt sisseseadnud oma uues kodus. Oleme siiani väga rahul, vahelduseks on päris mõnus kesklinnas elada, kus kõik käe-jala ulatuses, ei ole vaja autot kasutada. Ka jõulud saime juba uues kodus vastu võtta. See aasta möödusid jõulud meie jaoks väga rahulikult. Kuna mul oli tööjuures päris kiire, siis tegime ühe mõnusa eestipärase õhtusöögi ja vaatasime tüüpilisi jõulufilme. Kuigi tuleb tunnistada, et kui õues on ~35 kraadi, siis ega seda jõulutunnet väga ei ole. Jah, päris soojaks on meil läinud. Austraaliasse on jõudnud see kurikuulus SUVI, millest kõik on rääkinud ja meid hoiatanud. Tänaseks on kraadid juba ca 40 kraadi lähedased. Ega väga ausalt öeldes õue ei kipu. Aga samas me ei kurda ega vingu, sest sooja pärast me ju siia tulimegi! 🙂

Linnaelu

Tööst nii palju, et seal läheb mul väga hästi. Olen väga rahul. Meeskond on super sõbralik ja kõik on väga toetavad. Olen väga palju kiita saanud ja tunnen, et minu pingutusi hinnatakse. Seda näitas ka päris kiire ametikõrgendus. Nüüdseks on minu uhke ametinimetus assistant Store Manager.

Õhtusöök töökaaslastega

Nüüd ootame aga põnevusega meie järgmist reisi Sidneysse, kuhu oleme 8.ndal jaanuaril minemas. Sellest juba siis järgmisel aastal! 🙂

Lisan ka väikse meeleoluvideo Rottnest islandist. Kahjuks suurem osa videoid kustusid kogemata ära, kuid loodame, et väikse ülevaate sellest ilusast kohast siiski saate.

ILUSAT VANA-AASTA LÕPPU!

0 replies

Jäta oma kommentaar siia

Want to join the discussion?